Job Alert Signup

Kim jesteśmy

Firma Action Recruitment została utworzona ponad 43 lata temu jako jedna z pierwszych agencji rekrutacyjny branży hotelarskiej w Irlandii i do dziś nasza główna siedziba znajduje się w Dublinie. Dzięki zdobytemu na przestrzeni lat doświadczeniu i fachowej wiedzy możemy nie tyko zaoferować możliwość pracy na kierowniczych pozycjach w hotelach i gastronomii, ale dzięki naszej wiedzy i sieci znajomości biznesowych jesteśmy w stałym kontakcie z najlepszymi w specjalizacjach takich jak Revenue Management, Channel Distribution, Digital Marketing, Website Design i Social Media i wielu innych.

 

Zajmujemy się różnymi aspektami rekrutacji branży hotelarskiej i gastronomicznej oferując pracę na stanowiska kierownicze i zarządzające; nie wszystkie oferty pracy na które w danej chwili dobieramy kandydatów są wymienione na stronie ze względu na poufność informacji, dlatego jeżeli poszukujesz nowej ekscytującej pracy – skontaktuj się z nami bezpośrednio.

Poniżej znajduje się krótka biografia zespołu Action Recruitment:

 

Noel Cafferkey – Prezes i Właściciel

NC1

Noel dorastał na irlandzkiej wyspie Achill Island a pasją dla branży hotelarskiej zaraził się już w wieku 14 lat, kiedy to pracował podczas wakacji w Hotelu McDowells. Od pasji hotelarskiej nie było już dla niego ucieczki niezależnie czy zajmował się zarządzaniem operacyjnym, sprzedażą cyfrowym marketingiem czy rekrutacją.

Po ukończeniu 4 letnich studiów zarządzania hotelem i gastronomii w Athlone Institute of Technology Noel przez kolejne lata pełnił wiele funkcji menedżerskich między innymi w Longueville Manor – na Wyspach Normandzkich, Hotel Prince of Wales – w Wielkiej  Brytanii, Dingle Skelligs Hotel, Ballymascanlon House Hotel, a następnie Pontoon Bridge Hotel. Do niektórych z tych miejsc parcy Noel był polecony właśnie przez Action Recruitment.

W 2005 roku Noel dołączył do zespołu Action Recruitment w roli konsultanta do spraw rekrutacji, gdzie spędził następne 5 lat swojej kariery. W tym czasie ukończył CIPD w Dublin Institute of Technology oraz zdobył dyplom w zakresie Marketingu Cyfrowego w Digital Marketing Institute. Kolejnym krokiem w karierze było dołączenie w roku 2009 do grupy Avvio jako Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Po trzech latach w marketingu cyfrowym z Avvio Noel objął stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju Biznesu w Europie Północnej dla firmy Market Metrix – amerykańskiej firmy współpracującej z największymi markami na świecie, takimi jak Melia, Langham , Barcelo, Rocco Forte, Scandic i Belmond.

Latem 2016 roku powrócił do Action Recruitment by objąć pozycje prezesa i właściciela firmy.

Pełen entuzjazmu Noel jest znów “Back in Action”!

 

Karolina Pluta – Specjalista ds Rekrutacji, Polska

 

 

 

 

 

 

 

 

Karolina jest absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego, gdzie uzyskała tytuł magistra psychologii. Po ukończeniu studiów wyjechała do Irlandii, która zauroczyła ją życzliwością i gościnnością swoich mieszkańców. Jedną z pierwszą prac jakie podjęła w Irlandii była praca w popularnym pubie, gdzie narodziła się jej pasja do branży usługowej. Po roku spędzonym na zielonej wyspie, Karolina spędziła 12 miesięcy podróżując i pracując w Australii, gdzie miała okazję pracować dla renomowanych marek hotelarskich takich jak Hilton czy Hayatt.

Po powrocie do Irlandii w 2007 postanowiła wykorzystać swoją wiedzę z zakresu psychologii i połączyć ją z doświadczeniem zdobytym w branży hotelarsko – gastronomicznej podejmując pracę w hotelowym dziale HR. Przez kolejne 8 lat Karolina rozwijała swoją karierę w zakresie HR pracując dla renomowanych hoteli Dublina.

Karolina studiowała HR Management w Dublin Business School oraz Prawo Pracy zdobywając członkostwo CIPD w National College of Ireland.  Bezpośrednio przed dołączeniem do zespołu Action Recruitment zajmowała stanowisko Managera HR w 4* hotelu.

W 2017 roku Karolina powróciła do Polski, gdzie wraz z Action Recruitment rozpoczęła nowy ekscytujący rozdział w swojej karierze.

 

Brian Fahy – Założyciel i Doradca Firmy

bf1 (2)

W tym roku obchodzę 43 lata pracy w branży hotelarskiej. Spoglądając wstecz widzę lata przynoszącej satysfakcję choć niełatwej kariery – sukcesy, wyzwania, recesja itp. Przede wszystkim jednak jestem dumny i wdzięczny za znajomość tak wielu wspaniałych ludzi, z którymi jestem związany przez te wszystkie lata.

Turystka i Rekreacja w Irlandii bardzo znacząco przyczyniła się do sukcesu i rozwoju gospodarczego kraju a irlandzka gościnność jest szeroko znana na całym świecie. Przychody i zatrudnienie pracowników w sektorze hotelarskim wypadają bardzo korzystnie w porównaniu z innymi sektorami gospodarki. Sławna irlandzka gościnność i wysoki poziom usług jest ważnym czynnikiem w przyciąganiu zagranicznych inwestorów oraz eksportowaniu produktów irlandzkich.

No tak, a przecież miało być o mnie… Dorastałem w hrabstwie Mayo na zachodzie Irlandii; uczęszczałem do szkoły z internatem – Garbally College Ballinasloe. Po ukończeniu szkoły średniej próbowałem swoich sił w przemyśle tekstylnym (pochodzę z miejscowości Foxford!). Potem zdecydowałam jednak, że to nie dla mnie i rozpocząłem program szkoleniowy dla stażystów w Old Jury’s na Dame St, w Dublinie. Następnie dzięki pomocy Jorgena Bluma ze szkoły hotelarskiej w Shannon wziąłem udział w kolejnym programie szkoleniowym tym razem w Szwajcarii. W końcu znalazłem się w Niemczech, gdzie wspaniały człowiek o imieniu Hans Schmidt został moim mentorem i zorganizował dla mnie wstęp do szkoły hotelowej w Heidelbergu. W 1969 r. wróciłam do Irlandii, gdzie podjąłem pracę w Renvyle House u Hugh Coyle’a. Pod koniec sezonu zatrudnił mnie Bernard McDonagh, pracowałem dla niego w hotelu Clare Inn i Dromoland Castle.

W 1972 roku Noel Huggard zaproponował mi rolę, aby otworzyć i uruchomić nowo wybudowany Ostan RinnRua w Ballinskelligs. Podczas pobytu w Kerry spotkałem się Boba Frizelle, i to wtedy urodził się pomysł by założyć agencję pośrednictwa pracy dla personelu hoteli.

Z pomocą IMI stworzyliśmy plan biznesowy i w październiku 1974 roku razem z naszymi świętej pamięci żonami Mary i Gerry otworzyliśmy Action.

Z entuzjazmem czekam by zobaczyć, co przyniosą kolejne 43 lata.

 

Emily McArdle –  Kierownik Biura

 

 

 

 

 

 

 

 

Emily ma ponad 15-letnie doświadczenie w branży hotelarskiej w Irlandii. Ukończyła studia hotelarsko – gastronomicznie w DIT Cathal Brugha Street i  przed rozpoczęciem studiów na kierunku Human Resources w National College of Ireland pracowała jako kierownik cateringu.

Swoje doświadczeniem w branży hotelarskiej i wiedzę z zakresu HR wykorzystywała pracując przez wiele lat na stanowisku HR w branży hotelarskiej. W tym czasie kontynuowała naukę i uzyskała kwalifikacje IBEC i CIPD. Ostatnio pracowała jako specjalista ds. HR w przemyśle farmaceutycznym.

Emily dołączając do zespołu Action Recruitment w roli kierownika biura wniosła swoja wiedzę i doświadczenie z branży gastronomicznej, hotelarskiej i farmaceutycznej

View our job vacancies or sign up for job alerts

Featured Jobs
No featured jobs found.
Top ...